Pemberitahuan


salam sejahtera kepada para pengunjung,


terima kasih atas kunjungan anda semua. dimaklumkan bahawa portal/weblog kami ini sedang dikemaskinikan. sememangnya akan mengambil masa sedikit untuk menyiapkannya kerana terdapat beratus koleksi keris, cincin, batu permata, barangan antik & kraftangan dan lain-lain dalam simpanan kami. insyaAllah kami akan usahakan terbaek dan secepat mungkin.


sementara itu tuan/puan dijemput berkunjung ke kedai kami di Dataran Pahlawan, Melaka untuk melihat koleksi dan produk2 yang terdapat di kedai kami. dan untuk pengetahuan semua barangan kami boleh dipesan/ tempah secara online. dan sehingga kini anda boleh lihat Keris 1 (sebahagian telah dikemaskinikan) dan anda dijemput untuk membaca artikel2 menarik yang kami coretkan disini. bahan tulisan kami bersumberkan kepada buku-buku yang ditulis oleh penulis tersohor, website/ weblog yang terdapat di alam maya ini dan semestinya KREDIT akan diberikan kepada empunya sumber2 tersebut.


Bagi barangan/ produk yang telah kami letakkan keterangan (deskripsi) dan harga, anda boleh memesan terus secara online dimana anda perlu menghubungi kami melalui talipon atau terus berkunjung ke kedai kami.


CARDOVA CREATIVE
LOT C 24, DATARAN PAHLAWAN MELAKA MEGAMALL
75000 BANDAR HILIR, MELAKA.
EMAIL : cardova_creative@yahoo.com
TEL : 06- 2845553 HP : 013-2665553


HARAP MAKLUM DAN TERIMA KASIH DAUN KELADI, KELAPANGAN SINGGAHLAH LAGI!





TQ