Siapa gomol siapa sekarang nih..? - dari blog papagomol

Allah Bersama Mu Saiful Bukhari Mangsa Liwat Anwar


Atas Dasar Suka Sama Suka Anwar Dibebaskan

Atas Dasar Suka Sama Suka Anwar Dibebaskan 
Dua Dua Main Bontot




Semua sudah siap sedia, yang di pihak kerajaan mahupun pembangkang, kedua duanya amat yakin Anwar akan masuk penjara. Rakyat Malaysia juga tidak terkecuali bila rata ratanya yakin Anwar Ibrahim akan menerima keadilan yang setimpal diatas perbuatan Liwatnya keatas Saiful Bukhari.


Namun demikian Gomo juga mempunyai kerisauan yang amat tinggi waktu ini. Apa akan terjadi jika keputusan adalah sebaliknya? Jika Mahkamah membebaskan Anwar Ibrahim dan beliau didapati tidak bersalah? Apakah semua pihak baik Kerajaan, Pembangkang, Rakyat semua dah bersedia untuk itu?


Harus kita ingat bahawa jangan ambil mudah dengan Anwar Ibrahim ini. Beliau akan mengunakan apa sahaja dalam membebaskan dirinya. Malah sepanjang perbicaraan yang panjang ini juga sudah hampir 70 kali Kes Liwat tertangguh akibat karenah Anwar Ibrahim yang sengaja melambat lambatkan Kes liwatnya.



"Motif Melarikan Diri Dari Kesalahan Jenayahnya"


Tidak cukup dengan itu sepanjang perbicaraan nya juga bermacam macam permohonan digunakan oleh para peguam Anwar Ibrahim untuk menukar Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah dari terus mengadili kes Liwatnya itu.


Siapa yang ambil peduli akan pekara ini? Apakah pihak berwajib mengambil jalan mudah dengan dengan membiarkan sahaja orang yang berada dalam sepanjang perbicaraan ini membuat kerja tampa pemantauan yang rapi?


Over confident? Jangan kita terlalu ghairah dengan situasi atas apa yang berjaya dibuktikan dimahkamah sepanjang perbicaraan kes liwat Anwar Ibrahim ini. Apakah anda semua masih ingat bahawa pernah satu ketika Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diahmembuat satu kerja gila?



"Bukti Jelas Dan Nyata"


Anda ingat kes bukti DNA yang ditampilkan oleh pihak Pendakwaraya? Bukti DNA Air Mani yang ditemui didalam Dubur Saiful Bukhari dan diatas lantai bilik dimana kejadian berlaku? Panik semua dibuatnya apabila Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah ini menolak segala bukti DNA Anwar Ibrahim didalam satu permohonan yang dibuat oleh peguambela tertuduh. Gomo rasakan pekara sebegini tidak mustahil boleh berlaku lagi menjelang keputusan kes Liwat 9 Jan ini.


Sekarang ini pun jika kita lihat secara zahir sememangnya Anwar Ibrahim berkempen yang beliau akan disumbatkan ke dalam penjara. Sedar atau tidak ini semua adalah taktik'diversion' Anwar Ibrahim untuk mengaburi pihak lawan dan juga rakyat Malaysia.



"Takut Pada Keadilan Maka Heret Rakyat Jadi Perisainya"


Apa yang Anwar Ibrahim kempenkan adalah Bebaskan Anwar Ibrahim dan ini juga dibuat bagi membuatkan pihak lawan leka dan juga over confident bahawa Hakim akan memutuskan Anwar Ibrahim bersalah pada 9 Jan nanti.


Gomo berkata sedemikian atas sebab yang mana maklumat yang Gomo perolehi dari pihak pihak tertentu bahawa waktu ini Anwar Ibrahim tertuduh dalam kes liwat cubaMERASUAH, UGUT dan paling jelik sekali apabila khidmat BOMOH digunakan dalam memastikan keputusan oleh Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah terganggu dan memberikan kebebasan buat dirinya pada 9 Jan nanti.


Maklumat akan khidmat Bomoh yang digunakan Anwar Ibrahim bukanlah satu pekara yang boleh kita pandang enteng kerana pada tahun baru 2012 tempoh hari Anwar Ibrahim telah berada di Phuket Thailand. Atas urusan apa yang beliau lakukan di Phuket Thailand diwaktu kes Liwatnya semakin hampir? Jika ke Makkah mungkin kita tidak ambil peduli tetapi bila di Thailand sebuah negara yang mempunyai pawang pawang yang hebat tentulah ianya menjadi satu tanda tanya kepada kita semua.



"Pelakon Hebat Seantero Dunia"


Bukan niat Gomo nak jatuhkan moral para Blogger yang anti Anwar Ibrahim mahupun rakyat Malaysia namun inilah realitinya. Kita berhadapan dengan manusia yang paling licik dimuka bumi ini. Racun Arsenik, Disuntik HIV dan bermacam macam lagi helah telah Anwar Ibrahim gunakan dalam memastikan dirinya mendapat simpati rakyat.


Apalah sangat dengan keputusan Mahkamah ini jika nak dibandingkan dengan apa yang telah Anwar Ibrahim lakukan dalam menipu rakyat Malaysia. 16 September berjuta rakyat ditipu dan itu bukti jelas bahawa Anwar Ibrahim amat licik sama sekali sehingga memaksa ramai yang tunduk kepadanya.



"Terbukti Air Mani Anwar Dalam Dubur Saiful"


Walaubagaimanapun Gomo harap kebenaran tetap kebenaran. Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah buat keputusan macam mana sekalipun, kami rakyat sudah melihat dengan jelas akan bukti bukti yang ada. Malah petunjuk dari Allah SWT telah banyak dizahirkan bahawa terbukti Anwar Ibrahim melakukanya.



"Saiful Bukhari Di Makkah"


Anwar Ibrahim sepatutnya MALU kepada Saiful Bukhari. Saiful Bukhari berlawan berseorangan, tanpa mempunyai pengaruh, jentera, penyokong maupun duit untuk berkempen menentang beliau. Semuanya dihadap Saiful Bukhari secara berseorangan walaupun dihina, dicerca dengan begitu hebat oleh para penyokong Anwar Ibrahim dan pemimpin Pembangkang.


Akhir kalam dari Gomo, harus kita ingat jika Anwar Ibrahim didapati bersalah kemungkinan negara akan menjadi huru hara. Namun demikian jika Anwar Ibrahim dibebaskan maka 'silent majoriti' yang sudah lama bersabar ini akan bangkit. Huru hara bakal berlaku lebih teruk dari 13 Mei kerana rakyat sudah hilang sabar dan yakin kepada perundangan dan kehakiman negara.



"Bukti Anwar Dilokasi Liwat"


Bukti sepanjang perbicaraan telah membuktikan kepada kita semua bahawa Air Mani Anwar Ibrahim ditemui dalam dubur Saiful Bukhari, malah rakaman CCTV juga membuktikan Anwar Ibrahim dilokasi kejadian pada waktu yang sama seperti dilaporkan mangsa liwat Saiful Bukhari.



"Karpal kata: Liwat Suka Sama Suka"


Sepanjang perbicaraan juga Anwar Ibrahim melalui peguam utamanya Karpal Singh tidak langsung mempertikaikan bukti yang ditampilkan oleh pihak Pendakwaraya. Malah sewaktu pembelaan diri dari Anwar Ibrahim beliau sendiri telah memilih jalan selamat dengan ENGGAN DISOAL BALAS PENDAKWARAYA serta ENGGAN BERSUMPAH didalam Mahkamah.



"Allah SWT Bersama mu Saiful Bukhari"


Berani Kerana Benar, Takut Kerana Salah bak kata Saiful Bukhari yang Gomo akan sentiasa ingat:
Yang Hak Pasti Berdiri Yang Bathil Pasti Jatuh


Semoga keadilan buat mangsa liwat Saiful Bukhari dapat ditegakkan pada 9 Jan ini. Mahkamah melalui Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah diharapkan jangan terpengaruh ataupun dimanipulasi pihak pihak tertentu dalam cubaan membebaskan Anwar Ibrahim. Keadilan buat mangsa yang perlu diperjuangkan.




Psssttt... Anwar Ibrahim orang yang licik, apa sahaja pasti berlaku kerana beliau mempunyai wang besar yang cukup cekap dalam membeli itu dan ini...berhati hatilah....




DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM


ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


@papagomo.com


CC: apapon insyaAllah kebenaran hakiki akan dibuka oleh Allah SWT..insyaAllah..