Gambar koleksi terbaru cardovacreative.com c24 jun 2012 2012


Kedai Utama Kami Di Lot C-24
 http://cardovacreative.com/ 
CARDOVA CREATIVE 
LOT C 24, DATARAN PAHLAWAN MELAKA MEGAMALL
HERITAGGE GALLERY
 75000 BANDAR HILIR
, MELAKA. 
... EMAIL :cardova_creative@yahoo.com/ 
TEL : 06- 2845553 HP : 013-2665553
 http://cardovacreative.com
/ ASALAMMUALAIKUM.
.kami syarikat cardova creative.com menjual pelbagai jenis keris dari seluruh kepulauuan melayu,seperti melayu jawa,bugis,fatahni,filipina dan senjata melayu.juga pedang samurai,pedang melayu menerima tempahan membuat senjata melayu seperti keris,sarung dan hulunya,badek,tumbuk lada ,sewah dibuat di melaka .barangan antik,batu permata seperti zamrud,delima,nilam dan pelbagai permata dari seluruh dunia,,menjual dan menerima tempahan cicin lelaki dan perempuan,barangan kemas,belangkon.setanjak,buku tentang keris,minyak wangi,kayu kayan brkhasiat,seperti cincin koka,ccincin kayu campur.al quran pintar digital  Dataran Pahlawan Melaka Megamall.


pelbagai jenis keris kami jual dari  1 inchi sampai  9 kaki panjangnya.

nak keris?pedang/pisau sembelih/badek/tumbuk lada?PEDANG SAMURAI? yang baru dan yang tua jangan lupe tanya kami.....

kami menjual pelbagai batu permata seperti zamrud,delima,nilam,yakud,marjan,topaz,jade,fairuz dan pelbagi batu permata..

ini cuma sebahagian batu permata yang belum dibuat cincin ada pelbagai quality ada banyak  lagi dalam simpanan  dan pelbagi harga,ade yang dijual sebiji-sebiji ada yang ditimbang pakai per carat..









jika perempuan pula ada juga barangan untuk dibuat koleksi,seperti gelang tangan fairuz,jade,cincin,loket dan pelbagi lagi macam 2 ada.

ini cuma sebahagian cincin yang kami pamerkan ada banyak lagi yang dalam simpanan yang baik qualitynya..jika yang itu kena tanya kami..


jika anda hendak menempah keris,pisau,parang,sarung keris dan hulu keris atau nak perbaiki keris,kami sedia menyajikan anda.kami membuatnya dimelaka.bukan luar melaka.anak keturunan hang tuah ler katakan...


cincin ini sunnah rasullullah jika pakai niat ikut sunnah dapat pahala sunnah.mudahnya dapat pahala tapi kena ikhlas..




nak keris jenis apa? tanyalah kepada kami


keris yang depan ni sekali panjangnya 9 kaki.kami pernah meminjam kan keris ni kepada muzium selama 2 tahun sebagai memartabatkan seni warisan budaya bangsa..







cincin dari pelbagi jenis batu dari harga rm 15.00 sampai rm 45.000 kami sediakan untuk anda..
pilih-pilih jangan tak pilih.


nak cincin ape? tanya kami dari batu asli sampai ke tak asli kami ada.;jika curiga kami juga menyediakan batu permata yang siap sijil keaslian dari AGL.bibawah blog kami ada cincin page gambar cincin dan batu. permata bersama sijil keaslian.



































kami menyediakan tempahan untuk membuat ,buat cincin,loket,gelang tangan,rantai,dan pelbagi aksesori leleki dan perampuan dari bahan emas ,perak.suasa,emas putih,pendalum dan pelbagi lagi,.

dah banyak penimg pulak nak pilih batu dan cincin ape.




apa cincin nak pakai ni..





buku mengenai keris dan batu permata juga kami ada jual'







tongkat kayu dari pelbagai jenis kami menjualnya seperti buluh tumpat,kayu penunduk,nibung tunggal,teras bertam,iboi dan macam lagi dah!!.
















cincin dari pelbagai saiz dan quality..












akhir kalam,diucap kesyukuran kehadrat illahi yang telah memberi hidayah,taufik.rezeki dan kelebihan kepada kami untuk terus berjuang dipesada dunia ini.,terima kasih diucapkkan kepada semua pelanggan-pelanggan kami yang telah banyak membantu kami untuk terus maju kehadapan jazakallah khir,dan juga kepada semua yang terlibat langsung atau secara tak langsung untuk melibatkan diri didalam memperkasakan perniagaan kami..di akhir kalam,semoga kami dan anda semua diberkati dirahmati allah..aminn ya rabalalamin,,terima kasih.   wasalm,
JANGAN LUPE UNTUK SHARE KEPADA SAHABAT ANDA..